vineri, 22 iunie 2012

Bastiliei


Ieri seara am avut inspiratia de a merge cu prietena mea , Corina, la Libraria Bastiliei. Motivul? Invitatul special al evenimentului "VoyageVoyage" era Tudor Chirilă. La ora 6:30 fix am ajuns si cu surpriza am constatat ca el chiar era acolo. Tudor Chirilă in carne si oase. Cred ca din prima am reusit sa-l speriem putin cu privirile noastre pline de admiratie. Ne-am asezat in primul rand si am asteptat sa inceapa discutia . El a vorbit despre cum a calatorit in L.A. Ne-a povestit in general despre calatoriile sale si a admis ca il dezamageste faptul ca in loc sa fie cunoscut pentru talentul sau actoricesc este recunoscut pe strada ca fiind "Ala de la..de la..ăăăă..trupa aia"  Dupa 2 ore in care a tot povestit, evenimentul s-a terminat, iar eu si Corina   ne-am ridicat  sa ii cerem autograful si sa il rugam sa faca o poza cu noi . "Tudor, ne dai un autograf?" "Sigur" , dar apoi s-a intors sa poarte o discutie cu cineva, timp in care noi doua asteptam cu sufletul la gura . Cand s-a intors cu fata la noi, cred ca avea impresia ca plecasem, i-am aruncat amandoua un zambet creepy si i-am dat sa semneze o cartela de metrou si foaia cu versurile de la "Scrisoare catre Fat-Frumos" (luata de la un oncert de-al lor in "Hard Rock Cafe"). A facut si o poza cu noi, parea destul de fericit ca a scapat. Noi doua eram in extaz, intr-un sfarsit am reusit sa il cunoastem pe Tudor. Am incheiat seara cu "Si uite asa, Elena, am mai speriat o vedeta !"


Pozele : 1. Afisul evenimentului. 
                 2. Eu si Tudor . :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu