miercuri, 20 iunie 2012

Pampam Banchet !

Pai ca fiecare clasa de a 8a care se respecta am avut si noi, evident, un banchet. :) L-am facut la grandiosul "Crowne Plaza" . Un loc foarte pretentios, prea pretentios poate. ( ne-au aranjat aperitivele cum stiu eu mai bine, mancaruri alese, noi le-am facut sandwichuri) Adica sa fim seriosi, noi venisem pentru distractie, sa sarbatorim cam ultima noapte uniti inainte de ...EXAMENE. :-s oricum nu tineam noi cont ce mancaruri extravagante ne servesc ei, din moment ce dupa banchet am mers direct in Centrul Vechi la ..Dristor Kebap .Deci asa cu mancarea . De baut, au fost prea indulgenti, ne-au dat sampanie de copii *soooo hardcoreeeee* si in rest a mai ramas petrecerea in sine. Rasetele, dansul, lacrimile, rochiile extravagante si mamele barfitoare. Nu se pot abtine unii oameni, ce sa le faci? Noi, fetele, bineinteles am inceput cu " desigur ca o
 sa rezistam
 pe tocuri TOATA noaptea; de ce nu?" Vorbe-n vant.
Dupa primele ore am ramas desculte. O MARE 
imbunatatire.
 Baietii ne chemau la dans, fiecare in felul lui :) 
se mai punea o
 melodie lenta, o melodie mai energica, n-aveau treaba,
 doar sa te ia la dans.
 Si dupa multe drame a venit si tortul. 
Pe el scria " We are the champions !" .
Binenteles dupa melodie (We are the champions - Queen) 
majoritatea au dat-o pe plans. Nu si eu, eu sunt cam prea 
ciudata, in capul meu " Elena, Y U NO be more sensitive??"
dar na, ce sa-i facem. Am primit si pozele ca sa ne amintim 
mereu noapte aceea
Pai, ce pot sa mai spun? Decat ca va iubesc 8C  si am avut 
multe amintiri. <3 O sa imi fie dor de voi. Desi cu unii ma 
reunesc la liceu . c:



Pozele:  1. [ d.l.stng.l.drpt. ] Emel; Daria; Otilia; Eu; :)
               2. Pai, toata clasa. Traiasca 8C-ul !

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu